štvrtok 6. marca 2014

Som prvý a jediný tréner pod vedením víťaza CrossFit Games 2007 - James "OPT" FitzGerald

Som hrdý, že ako prvý a jediný na Slovensku som absolvoval v minulom roku certifikáty od Optimum Performance Training pod vedením prvého víťaza CrossFit Games 2007 - James "OPT" FitzGerald. www.optexperience.com.Vedomosti od nich sú jedinečné a nikde inde ich nie je možné získať. Tento rok pokračujem v OPT na ďalších častiach ich Coaching Certification Program (CCP) a nebudem v tom sám.

Mojim cieľom je učiť sa od tých najlepších trénerov, odborníkov v mnohých oblastiach a tým sa odlíšiť na trhu. Poskytnúť klientom individuálnu cestu za výkonom. Ak by sme išli cestou, ktorou chodia všetci, prídeme len tam, kam prídu všetci. Ak chceme prísť tam, kde nikto nebol, musíme ísť vlastnou cestou a iniciovať svoje kroky. 

Kde je vaše miesto? Silový tréning? Príprava na vzpieračskú súťaž? Vytrvalostný beh s mnohými prekážkami? Alebo CrossFit súťaž?
Mojimi vedomosťami a skúsenosťami vám môžem pomôcť dosiahnuť výkon, ktorý je vašim cieľom. Kontaktujte ma!


Assessment:
  • meranie telesného tuku kaliperom (zisťovanie z výsledkov, prečo sa tuk ukladá niekde viac a niekde menej, rozdiely medzi mužmi a ženami) 
  • pohybová analýza, zisťovanie pohybových disbalancií od členok až po ramená
  • fyzické testy - testovanie fyzickej sily v 6 pohyboch ľudského tela s 5 úrovňami obtiažnosti
  • výkonnostná kapacita - posudzovanie výkonu použitím vhodného testeru pre každého človeka podľa jeho schopností
Program Design

  • pochopenie významu energetických systémov ľudského teľa
  • význam, teória a aplikovanie Anaeróbnych energetických systémov - tvorba tréningového programu podľa schopností a cieľov jednotlivca
  • význam, teória a aplikovanie Aeróbneho energetického systému -  tvorba tréningového programu podľa schopností a cieľov jednotlivca
  • plánovanie, periodizácia, testovanie
Napíšte mi aké sú vaše ciele a pomocou individuálneho tréningového programu ich môžete dosiahnuť. Kontaktujte ma!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára