piatok 8. augusta 2014

Všetko sa neustále mení.
Mení sa každodenné počasie, mení sa športový výkon počas roka, menia sa naše stravovacie návyky. Takisto sa menia aj niektoré z našich cieľov.

Moje dlhodobejšie ciele byť líder v trénerskej oblasti u nás v športe Fitness majú hlboké korene a tie ostávajú!

Menia sa moje krátkodobejšie ciele.
Chcem sa viac sústrediť na svoj vlastný tréning a výkon na súťažiach. Preto som sa rozhodol začať spolupracovať s trénerom Michael FitzGerald z Optimum Performance Training - Calgary ako jeho individuálny klient na diaľku. Mojim cieľom je posunúť vlastný výkon omnoho ďalej a nemyslieť na svoj program, čo by som mal trénovať, či idem správnou cestou. S Michaelom sa poznáme zhruba 2 roky a považujem ho za jedného z najskúsenejších trénerov v športe Fitness. Trénuje niekoľko Games atlétov, množstvo Regionals atlétov po celom svete a množstvo športovcov z rôznych iných športov. Jeho vedomosti a skúsenosti sú obrovské!

Ak má tréner vlastného trénera, ktorý mu píše tréningový program a dohliada nad ním, nie je to hanba. Ak sa športovec chce skutočne zlepšiť a záleží mu veľmi na svojom výkone, takého nastavenie mysle, kedy NEMYSLÍTE, ale len ROBÍTE ja namieste, mnohým vyhovuje a prináša úspechy!

Majiteľ: http://www.optimumperformancecalgary.com/

Viem, že mne osobne vyhovuje tento spôsob a aj v minulosti som s ním mal úspechy. Ak má niekto pocit, že tréner s vedomosťami by si mal vedieť zostaviť vlastný program a spoľahnúť sa na seba, je to v poriadku. Je veľký rozdiel trénovať SÁM seba a trénovať niekoho iného. Viem trénovať sám seba, ale neustále narážam na kamene úrazu vrámci vlastnej psychológie a odosobnenia sa od vlastného tréningového programu!

Heslo trénera: I WRITE YOU DO! teraz pre mňa platí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára