štvrtok, 24. októbra 2013

Row - aeróbny cyklický tréning

Dnešný tréning:
Zahriatie a naštartovanie aeróbneho systému:
Row 3 min @60%
rest 2 min
row 2 min row @75%
rest 90 sec
row 1 min @85%
rest 60 sec
row 45 sec @90%
rest 2 min
+
hlavná časť:
8 intervalov :
Row 500m @1:45/500m
rest 2 min
+
oddych:
Row 1k easy
10 DB hip extenzii
10 DB GHR
x4
...
časy za všetky intervaly, všetky pod 1:45/500m

Dávno som nemal taký skvelý tréning. 500m row intervaly robím 4. týždeň a používam ich pre budovanie aeróbneho systému a takisto ako "priebežný test". Každý týždeň znižujem tempo o 2 sekundy a ak by som to dnes nezvládal , znamenalo by to, že ostatný objem tréningu počas týždňa je priveľa a nestíham sa dostatočne regenerovať. 1:45 bolo dnes ľahších ako minulý týždeň 1:47! Idem správnym smerom. Oddychová časť bola pre vychladnutie a doveslovanie, doplnkové cviky pre ohýbacie aktivity, hamstringy - drepy, mŕtve ťahy a mnohé iné.
...
Predtréningové stravovanie:
7 dcl citrónovej vody
1 banán
silná čerstvá káva

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára