sobota 19. októbra 2013

Aký je Tvoj hlbší úmysel?

Položte si všetci na rovinu otázku:

Prečo robím to, čo robím? 
Prečo hovorím to, čo hovorím?
Prečo si myslím to, čo si myslím?
Prečo chcem to, čo chcem?

Niekedy nie je jednoduché nájsť odpoveď na tieto otázky. Sú veľmi priame, ale presne taká by mala byť aj odpoveď na ne. Prečo robím to, čo robím? Mať hlbší zmysel vo vlastných činoch. Byť si vedomí, že všetko okolo sa nedeje len tak náhodou, ale podvedome konáme podľa vlastnej intuície vnútri. Niekedy viac a niekedy menej.

Hlbší úmysel charakterizuje aj MBT, pretože všetky aktivity majú svoj účel a nie sú náhodné. Sú poháňané túžbou, ktorá je hlboko zakorenená. Nielen plané myšlienky, ktoré sa zrazu niekde objavia, ale skutočné zámery. Prečo ľudia podstupujú tréningy, ktoré nie sú príjemné?
Prečo sa púšťame do bolesti? 
Čo od nej očakávame?
Je to len spontánna emócia, ktorá Vám chýba, aby ste cítili určitý druh bolesti a zadosťučinenia, že ste spravili niečo pre svoje telo a unavení odchádzate domov?


Pre mňa je to omnoho viac. Bolesť počas tréningu je príklad, ktorý sa prenáša do skutočného života. Robím to, pretože tá bolesť počas športu ma zosilňuje v mnohých situáciách života. Učí ma byť nezlomný a vytrvalý. Učí ma byť úprimný, byť reálny a súčasný. Učí ma ŽIŤ. Som to ja sám.
Vôbec to nie je o tom, mať nad sebou človeka, ktorý ti bude písať program, ktorý ti odporučí, čo máš jesť.
Niekedy robíme veci spontánne, ale naša spontánnosť vychádza z vlastného vnútra. Byť si vedomí svojich činov, myšlienok, chcenia, slov je dôležité pre každého. Prečo je dôležité byť si vedomí? 

Pretože musíš poznať sám seba, musíš vedieť čo CHCEŠ, prečo to chceš a ako to dosiahneš.

Žiješ svoj život podľa vlastných hodnôt? Rozhoduješ sa na základe vlastného presvedčenia alebo sa riadiš tým, čo je správne podľa druhých? Prečo ješ potraviny, ktoré ješ? Prečo sa stretávaš so svojimi kamošmi? 
Aký je Tvoj hlbší úmysel za vlastnými činmi, myšlienkami, ...?

TY sám musíš nájsť SVOJ hlbší úmysel.

Svetlana Bilenkina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára