štvrtok 31. júla 2014

Athlete Camp a poznanie PRAVDY

Minulý víkend som v CrossFit Pressburg organizoval prvý Athlete Camp. Išlo o skutočne o prvú udalosť svojho druhu v strednej Európe, pokiaľ viem. Neviem o žiadnej inej udalosti, ktorá by mala na programe pohybovú analýzu, testovanie 7 workoutov počas dvoch dní s následnými podrobnými analýzami všetkých výsledkov. Nielen výsledkov samostatne, ale HLAVNE analýza a porovnanie výsledkov mnohých testov voči sebe. Cieľom bolo hľadať rovnovážny výkon vo všetkých energetických systémoch. Mali sme skvelú skupinu atlétov a trénerov, ktorí sa prišli učiť s otvorenými mysľami. Testovacie workouty boli náročné a s obrovskou výpovednou hodnotou každého výsledku bola následná analýza o to zrozumiteľnejšia. Celý víkend považujem za hľadanie PRAVDY, či už vrámci výkonu, takisto vrámci vzdelávania, ktoré som poskytoval počas skupinových diskusií. Poznať pravdu je nevyhnutné pre nasledujúci rozvoj každého z nás. Poznať pravdu je súčasne tiež niekedy bolestivé. S pravdou je však všetko omnoho ľahšie. Nebol som v roli sudcu, aby som súdil, ktorý výkon je dobrý a ktorý zlý, no každý výkon som hodnotil z hľadiska jeho významu a ako trénovať, aby bol výkon zlepšený. Keď máme 14 ľudí s rôznymi výsledkami a každý má cieľ podať najlepší výkon na súťaži, trénovať na základe vlastných výsledkov a schopností je nevyhnutná cesta. Každý atlét a tréner, ktorý bol na AC podal skvelý výkon a spoznal vlastnú pravdu.

Moja vrúcna vďaka patrí hlavne Tomášovi a Matúšovi Pagáčovi v CrossFit Pressburg za možnosť zorganizovať AC v tých najlepších podmienkach široko ďaleko, všetkých zúčastneným, pretože ste mi poskytli ďalšie skúsenosti pre rast a zlepšovanie sa v trénerstve, čo je mojou prioritou!
Autorka fotky: Lívia Szpeváková

Autorka fotky: Katka Liptáková
Zvýšiť alebo sme už našli max ?!

Autorka fotky: Lívia Szpeváková
PRAVDA vo výsledkoch

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára