piatok 13. júna 2014

Zlato, bronz pre MBT z 3 súťaží v 2 krajinách za víkend!

Víkend 7. a 8. júna bol pre MBT veľmi dôležitým krokom vpred. Súťažili sme na 3 súťažiach v Čechách a na Slovensku a 2x sme stáli na pódiu!

7.6. sa konala súťaž v Prahe - Prague Team Battle, kde MBT reprezentovala Katka Liptáková s teamom BodyWorld, ktorý tvorili ďalší skvelí atléti - Erik Tóth, Michal Merganič a Ádám Bodnár.
Obsadili perfektné 3. miesto medzi teamami z okolitých krajín. Katka išla do Prahy vo skvelej forme, ktorú aj s ostatnými potvrdili.

Katka s teamom BodyWorld na 3. mieste
Majiteľ fotky: Eva Lackovičová

8.6. sa konala ďalšia súťaž v Bratislave - Golem Challenge. Víťazkou obidvoch workoutov a celej súťaže sa po stala Katka Liptáková! Bolo to pre ňu druhé pódiové umiestnenie za 2 dni. Úžasné výkony a skúsenosti a som na ňu patrične hrdý!


Katka na 1. mieste
Majiteľ fotky: Lucia Hudakova

7.6. sa konala ešte jedna súťaž v Banskej Bystrici - Battle of Urpin 2014, na ktorej súťažil 3 moji individuálni klienti.
Miroslav Bábik, Barbara Bakošová a Michal Beneš podali svoje najlepšie výkony, ktorý v ten deň mohli. Ja ako tréner som od nich nežiadal viac, než ísť naplno a neľutovať ani jednu sekundu, rozhodnutie, opakovanie vo workoute. To splnil každý z nich a ja som na nich hrdý!

Miroslav Bábik
Majiteľ fotky: Monika Pechová

Barbara Bakošová
Majiteľ fotky: Base Gym

Michal Beneš
Majiteľ fotky: Base Gym

Každý z nich trénujú vlastný individuálny tréningový program, ktorý pre nich zostavujem na základe výsledkov z testovania, kde zistím ich slabiny; cieľov; životného štýlu; možností vybavenia a na základe toho stanovím ich priority v tréningu.

Tento víkend bol plný úspechov, skúseností, malých sklamaní a ponaučení a myslím, že tak to má presne byť pre dosiahnutie najväčšieho rastu!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára